4 Ocak 2011 Salı

Baş ağrısı

Ufakken, kulağımda kulaklıkla zangır zangır müzik dinleyerek uyumaktan çok çekmişliğim vardır bu baş ağrısı illetinden. sanırdım ki, sadece bundan ağrır bir baş..
Son 5 senedir, ciddi sinüzit ağrılarım var. bu 2010 yılında agrılardan baya bir arındım ve fakat bazen obsesif kişiliğim beni rahat bırakmıyor ve biraz fazla dusundugum gecelerin sonundaki sabahlarda (zincirleme tamlama), beynim yerinden çıkacakmış gibi uyanıyorum. bu öyle berbat bir agrı ki, kelimelerle anlatmak cok zor. yaşayan bilir.. sanki böyle o kafanın içinden birşeyler dışarı çıkmak istiyor ama çıkamıyor.
image
Böyle bir durumda, Apranax ama 500 mg olanı, dertlere deva. kalp krizi riskini arttırıyor buarada..
Advil, o harikulade rengiyle, dertlere deva.
Minoset, apranax tan hallice, dertlere DEVE.
Yalnız, 4 gündür, mide fesatından krizlere girdiğim için ve zaten bir sürü ilaç kullandıgım için, bir de apranax alırsam ölürüm diye düşündüm ve bu ağrıyı zamana bırakmaya karar verdim. Bir de havanın bu güzelliği beni benden alıyor cidden. Bi yüzün gülsün be hava

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder