6 Ocak 2011 Perşembe

2010'dan aklıma ilk gelenler. Özet geçiyorum!!!

2011'e ben daha yeni girdim.. Girememiş olmaktan şüpheleniyorum cunku bugun telefonda 200 kere 10 ocak 2010 dedim... Karsımdaki de beni hiç düzeltmedi. Ben de o da girememiş 2011'e..

İşte 2010 (kronolojik sıraya göre değildir)

  • Unutulmaz demekten kendimi alamayacağım Sonisphere 2010. Purple Concerts'in, evlerimize getirdiği, Big 4 ve Rammstein. Accept'i de unutmamalı. Akılları baştan alan 3 gündü. Sonisphere'in bittiği günün ertesi günü, "bugun de olsaydı keşke" dedirten bir "ŞEY" di, boşlukta kaldık , daha güzellerine içiyoruz :)
  • U2 nefis bir sahneydi. Süper showdu, berbat bir havanın hakim oldugu bir konserdi.
  • Albüm fotograflarının Mehmet Turgut tarafından olağanüstü bir şekilde çekilmesi... bu şahane olay, 2010'un bana göre en şahanelerinden biriydi.
  • Referandum. İkiye bölünmüş bir ülke, gündemden düşmeyen "evet" , "hayır" sloganları, esprileri, tartışmaları, detayları, düelloları...
  • Hayatımın yeni bir dönemi başladı...
  • Mavi Marmara Gemisine yapılan saldırı. Gazzeliler'e yardım amaçlı yola  çıkan bir çok yardımsever vatandaşın, denizin ortasında saldırıya uğraması.
  • Güzel insanlarla tanıştım, anlaşabildiğim, yola devam etmek istediğim insanlar. (isim vermek çok isterdim :))
  • Wikileaks çıktı, ortalık karıştı. Üstü örtülsün diye devreye Nasa sokuldu. Nasa "saat tam 21:00 de duyuru yapacagız, uzaylıkları bulduk" gibi bir açıklamada bulundu. Saat tam 21:00'de bu "kısa zamanda" hazırlanan "yeni gündemi" kekeleyerek, gülerek, birbirlerine bakarak anlatmaya calıstılar. Yaklasık bir saat boyunca, dünyanın oluşumundan baslayarak, ıkına sıkıla "Uzaylıılar var" başlığı altında "arsenikte bile yaşayabilen tuhaf bir bakteri bulduklarını" açıkladılar.
  • Vuvuzela.. Bu sene Güney Afrika'da oynanan dünya kupasında, 1 ay boyunca kabuslarımıza giren, kulaklarımızı çınlatan, mute ederek maç seyretmek zorunda bırakan pek sevgili enstruman. Fifa, daha önce yasak olan vuvuzelaları, Güney Afriklı futbol severlerin israrları sonucunda tekrar kullanılmasını uygun gördü.
  • Bir kardeşim daha oldu :) bu sefer ki erkek... benden çok küçük.. 
  • birileri gitti, birileri geldi.
  • Yazın, 3 ay boyunca istanbul'daydım, istanbul'dan adımımı atmadım
  • 2010'un son gecesi, geçirdiğim en eğlenceli yılbaşlarından biriydi, çok güzeldi..
  • Uzun zamandır sahnede beraber çalmak istediğim, klavyeciyi buldum ;) ee bu da bişey mi demeyin, kaç senedir arıyorum haberiniz yok :)
  • Istanbul, Avrupa Yakası'nın okadar da berbat olmadığını kabul ettiğim bir yıl oldu.

Bunlar da geldi geçti.. Neeeeeeeeeeextttt ;)))

2 yorum:

  1. vaaaay bu blogu yeni bulabilmenin mutluluğu içindeyimmmmm
    umarım 2011 den başlayarak herşey daha da iyi olur senin için.....

    YanıtlaSil
  2. Hepimiz için umarım :) Mucckkkkk

    YanıtlaSil